15 april 2012

På senaste tiden har det varit en massa jobb så därav bloggtorkan, men men nog om det.
Jag har fått KÖRKORT.. rättare sagt 15 mars tog jag det, dagen då jag klarade teoriprovet, fick 58 poäng och är förvånad över det idag, men iallafall, jag är sjukt glad
På torsdag är det äntligen dags, jag ska äntligen få träffa min älskade vän och familjen. Lilla Jamie har blivit så stor, redan 3 månader, ska vara hos henne från torsdag-måndag, AWESOME, och så är det jue Jamies dop också :)  Ska bli så mysigt :)
En annan rolig sak är att jag ska bli storasyster igen, Pappa och Ingela ska få en liten. Exalterad över att se om det blir ännu en liten syster eller om det blir en liten lillebror denna gång, det återstår att se.. Oktober är lillprinsessan eller lillprinsen beräknad att komma :)
Ska få ett litet kusinbarn också :) Juli är lillprinsessan beräknad att komma, jag ock annelie kommer skämma bort henne så himla mkt.
Mkt babyboom pågår just nu.. så himla roligt.. Vill också ha en liten bebis ;)
Men nu ska jag göra i ordning, vi ska snart börja röra oss hemåt mot NT igen
ciaO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0