2012-04-21

Idag har det varit en händelserik dag, det har varit Jamies dopdag, en väldigt stor dag för lilla prinsen. Världens finaste lilla pojke..
Han var en riktigt snäll pojke mot mig i morse. Han spydde ner min klänning men det är sånt som händer, tur att allt går att fixa och att jag har världens finaste vän som lånade ut en klänning till mig eftersom det var min enda jag hade med mig. Och tur att han är så söt så det går inte att vara arg.
Dopet var jättefint och efteråt var hur mysigt som helst. Jag ska typ skriva världens längsta text i gästboken och ungen fick helt sjukt mkt presenter. Jättefint alltihopa
Så grattis till världens bästa Michaela och Tim
Annars så har det hittils varit mysigt här i Hunnebo. Jag kommer nog hem till stockholm på torsdag eller på fredag eftermiddag men jag tror nog att det blir fredag, vill inte, jag trivdes här nere, det är så mysigt
jag skriver kanske imorgon, får se hur mycket tid jag får, jag vill umgås så mycket jag kan med alla när jag är här nere, det är inte så ofta jag får chansen att göra det.
Bilder kommer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0