23/4 2012

Frukost framför ett sorgligt förhäxad avsnitt och mys med tjejerna och baby Jamie, morgonen kunde inte vart bättre. Stackars Jamie som har åkt på en ögoninflammation dock. Han verkar glad iallafall lilla solstrålen.
Jag kommer lägga upp bilder från dopet senare men just nu kommer ni få bild på två awesome scrapbooks som Jamie har fått. En har jag gjort och en har Maria gjort
Lite senare får vi se vad vi gör, vi har pratat om att gå ner mot hamnen och klättra på bergen där för att se på utsikten. den är verkligen helt fantastisk, vi var där en stund i går men vi vill klättra lite högre upp
Idag fyller också en av mina älskade systrar år, Grattis älskade du
Nej men om man ska ta och göra sig i ordning och kanske ta en promenad
Slänger upp en bild på mig och solstrålen också, en sovande solstråle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0