<3

Sista natten i Hunnebo då... Väntar på att kunna boka en biljett, och jag hade tur att hitta sista minuten resa för typ 100 spänn billigare och jag tar den lätt. 100 spänn är fan mkt pengar när man tänker efter.
Vad har vi gjort idag, Vi har mest tagit det lugnt, Jag följde med Michaela till vårdcentralen imorse så fick en liten promenad då. Efter det har vi spelat lite tevespel och bara kollat på teve. Jag, Michaela och Maria tog oss ut efter Tim hade kommit hem för att klättra i lite berg, jag har tyvärr inte laddat upp bilderna än men när jag gör det så visar jag dom.
Det har varit jättemysigt här nere och det ska bli tråkigt att åka hem. Jaa jag sa det men det är ju sant, vad exakt ska jag hem till? en massa jobb..
Måste försöka se om jag kan få tag på frugan något, var sjukt länge sen jag träffade henne och jag saknar henne en massa. Så ska försöka få tag på henne
Biljett bokad nu och jag ska försöka sova några timmar nu.. Blir en intensiv dag imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0