<3

Vi börjar detta inlägg med.. jadu vet inte exakt vart jag ska börja, ska iallafall försöka blogga oftare med har inte tiden direkt. Jobbar på förfullt och försöker ta mig till Canada i januari, får se hur det blir med det men jag vill verkligen dit, pallar snart inte med allt här hemma.. men men det är ett senare problem..
 
Det som har hänt är att min lilla älsklingstjej här i sverige har haft sitt dop och jag är en av dom som fått äran att vara gudmor till denna underbara lilla tjej :) Det var en händelserik dag med mkt att stå i och jag läste dessutom upp en bön för henne och hela församligen. bara lite nervöst... eller mkt men det gick bra. Hon var så duktig mosters lilla tjej. Ska snart åka på en roadtrip tillsammans med Angelica och henne. Upp till Dalarna :) Awesome. min första roadtrip som bilförare :)
 
Nu i helgen blir till att träffa Fia och Steffie och sen bär det av till Thuns med Marie :)
 
Halva förra veckan och helgen har jag varit barnvakt till Oscar, Filip och Ludwig, Vilka duktiga killar, Dom har lyssnat på en gång, gjort allt dom blivit tillsagda att göra och hjälpt till hemma, både med dukning av bord, avdukning, bäddat sängarna och dammsugit. Jossan is the boss :P
 
Blir Canada av hoppas jag på att kunna åka innan nyår men det är absolut inte säkert att jag kan men vi får se, det är mycket planering bakom en sådan här stor resa. CSN är stora orsaken till om jag inte kan åka än men det skulle vara kul att få vara där över nyår och fira den med Trey, Nathan och Bella. Så vi får hoppas att CSN är på min sida..
 
Jag vill dessutom dissa en sak och jag brukar inte vara speciellt negativ men posten får min diss idag för väntetiden man får när man väntar på något som man väntat länge på.. eller att dom har förmågan att tappa bort ett paket som är tillräckligt stort att det borde vara omöjligt att tappa bort... Posten måste skärpa sig om jag ens ska lägga energi att lita på dom.. just nu är den på noll ..
 
Helgerna fram till jul är riktigt fullpackade, På veckordagarna jobbar jag såklart
 
Efter helgen som kommer så ska jag till Pappa, måste skärpa mig där, har inte varit där sen i påskas.. Shame on me. och så måste jag mysa med lillebror en massa :)
 
Helgen efter så är det Thanksgiving middag och sen fyller finaste lilla killen hela 1 år. Auntie Josefine älskar dig <3
 
Helgen efter så bär det upp till Dalarna med Angelica och Tindra, Vi ska också besöka en dollarstore. AWESOME :) sen är det julafton på måndagen där..
 
Sen bär det ev av till Canada. HOPPAS HOPPAS HOPPAS men jag kommer självklart att hälsa på så snart jag kan,. Isåfall till Juli då guddotter blir 1 år :) <3
 
men vi får se hur det blir med Canada. måste först och främst prata med CSN :) hela beslutet hänger på dom
 
 
ciao <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0