Love you <3

En sann vänskap tar sig igenom det starkaste av världens alla berg och den vänskapen har du och jag
 
För mig är du en av de viktigaste personerna i mitt liv, min bästa vän och det räcker för mig att veta att jag har dig
 
Vi har delat både glädje och sorg men av allt vi har varit med om har det bara gjort oss starkare
 
Både du och jag har vi våra besvikelser i livet, många gånger har det varit tufft men tack vare dig har det svåra blivit lättare för du har alltid lyssnat på mig och jag har alltid lyssnat på dig
 
Vår vänskap är unik, någon som jag är väldigt glad och stolt över att ha i mitt liv
 
Det är många år sen vi träffades första gången men det känns som om det var redan igår
 
När jag tänker tillbaka så var vi två oerfarna och vilsna personer som på vägen mött så många hinder på både gott och ont men väldigt roligt har vi haft.
 
Idag är vi två erfarna och vuxna personer med mycket styrka inom oss som kan se tillbaka på allt med andra ögon. Tänk hur många roliga minnen vi delat genom åren
 
När vi blir gamla och sitter i varsin fotölj på hemmet med en kopp kaffe i handen och pratar gamla minnen så har vi mycket att vara stolta över...
 
Bästa vän, nu och föralltid <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0